Na przełomie września i października tego roku ruszy rozbudowa Pasażu Grunwaldzkiego. Galeria handlowa zyska 50 nowych sklepów, parking zwiększony do 1700 miejsc oraz klub fitness, restauracje i kręgielnię. Inwestycja ma być gotowa z końcem 2013 roku.
Nowa część Pasażu Grunwaldzkiego zlokalizowana będzie na miejscu obecnego parkingu naziemnego, który znajduje się pomiędzy ulicami Reja i Szczytnicką. W ten sposób oferta centrum handlowego powiększona zostanie o tzw. strefę premium, w której do dyspozycji wrocławian będą przede wszystkim sklepy renomowanych marek odzieżowych.
- Obiekt zyska około 50 nowych sklepów. Pojawią się tu również restauracje z serwisem kelnerskim oferujące kameralną atmosferę. Zaplanowano także budowę klubu fitness i kręgielni – wylicza Paweł Słupski, specjalista ds. PR w firmie Echo Investment, która jest właścicielem Pasażu Grunwaldzkiego.
Obiekt mieszczący się przy Rondzie Reagana po rozbudowie będzie liczył ponad 32 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 10 tys. mkw. powierzchni handlowej. W ogólnym rozrachunku Pasaż Grunwaldzki będzie miał 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 62 tys. mkw. powierzchni handlowej.
W sumie na klientów centrum handlowo-rozrywkowego będzie czekało 250 sklepów. Ponadto zyska również 300 dodatkowych miejsc postojowych, co oznacza, że do dyspozycji zmotoryzowanych klientów Pasażu będzie parking na 1700 miejsc.
- Aktualnie inwestor prowadzi zaawansowane rozmowy z przedstawicielami marek modowych sektora premium. Planujemy, że uruchomienie nowej części obiektu nastąpi przed końcem 2013 roku – podkreśla Paweł Słupski.
Powiększony o nową część Pasaż Grunwaldzki, będzie drugą po Magnolii Park największą galerią handlową w stolicy Dolnego Śląska. Trzecia w rankingu jest Galeria Dominikańska.
Sylwia Stwora/Express-Miejski.pl
REKLAMA
REKLAMA