POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Nadchodzą wielkie zmiany w Magnolia Park

mat.prasowe fot.: mat.prasowe

Po pięciu latach od otwarcia, dla Magnolia Park nadszedł czas zmian. Wkrótce rozpocznie się prawdziwa metamorfoza centrum. Pierwsze zmiany klienci mogli zaobserwować miniony weekend.

Niektóre z obecnych sklepów Magnolia Park zmienią swoją lokalizację w centrum, a cała oferta poszerzy się również o marki dotychczas niedostępne we Wrocławiu i regionie. Kilka sklepów zostanie zamkniętych po to, aby niebawem otworzyć się w nowej odsłonie.

Gino Rossi, Triumph i House, który zostanie dodatkowo powiększony, zmienią aranżację wnętrza. Swój wizerunek odświeży również salon jubilerski Łyko, natomiast sklep marki Venezia przeniesie się z pierwszego piętra na parter, aby pokazać się swoim klientom w najnowszej odsłonie. Zakończyła się już rozbudowa popularnego sklepu CROPP, dzięki której dostępny jest jeszcze szerszy wybór modnych ubrań i akcesoriów.

Już w listopadzie 2012 roku klienci Magnolia Park będą mogli się cieszyć pierwszym w regionie ekskluzywnym salonem hiszpańskiej biżuterii marki TOUS oraz topowymi sklepami odzieżowymi: Pierre Cardin, Gerry Weber i Morgan. Nie zabraknie także nowości dla miłośników różnorodnych smaków – oferta spożywcza wzbogaci się o Centrum Wina oraz nowe Delikatesy Włoskie. Dodatkowo rozpoczęły się już prace adaptacyjne pod zupełnie nowy sklep dla nastolatek i młodych kobiet – będzie to niezwykła niespodzianka dla klientek Magnolia Park.

Kolejne zmiany w Magnolia Park rozpoczną się styczniu 2013 roku, kiedy zmieniony zostanie układ ruchomych schodów, dzięki czemu możliwe będzie usprawnienie komunikacji w całej galerii.  Następnie zostaną przeprowadzone prace mające na celu przeniesienie i powiększenie food courtu, co pozwoli klientom centrum handlowego cieszyć się największą ofertą restauracyjną we Wrocławiu, z 21 nowymi lokalami oraz aż 650 miejscami siedzącymi. Równocześnie powiększona zostanie strefa rekreacyjna dla dzieci i całej rodziny. 

Docelowo Magnolia Park zostanie powiększona od strony ulicy Legnickiej o kolejne 15 000 m2 powierzchni handlowej, na której znajdzie się aż 60 nowych sklepów, zapewniając najszerszą ofertę modową we Wrocławiu. W ramach rozbudowy centrum powiększy się łącznie o 20 000 m2. Metamorfoza obejmie także rewitalizację części wnętrz obiektu, aby uatrakcyjnić i jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb klientów. Całościowy proces zmian zakończy się na wiosnę 2014 roku.

- Magnolia Park jest bardzo lubianym i licznie odwiedzanym przez mieszkańców Wrocławia i regionu centrum handlowym, ale chcemy być jeszcze ciekawszym i bardziej atrakcyjnym miejscem. Rozpoczynamy więc metamorfozę, w wyniku której w Magnolia Park zajdą wielkie zmiany. Niektóre sklepy zaprezentują się w nowej odsłonie, oferując jeszcze szerszy wybór tak bardzo lubianych przez naszych klientów ubrań i akcesoriów. Pojawią się też nowe marki modowe, lokale gastronomiczne i dodatkowe możliwości rozrywki, dzięki czemu nasze centrum z pewnością stanie się jeszcze bardziej popularne wśród wrocławian – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.


mat.prasowe

REKLAMA