POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Nabór na wolne stanowisko w gminie Kostomłoty

Urząd Gminy Kostomłoty fot.: echo

Wójt gminy Kostomłoty ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obsługi kancelaryjnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3. wykształcenie wyższe
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5. nieposzlakowana opinia
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego a także innych związanych z wykonywanym zakresem

WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:

1. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą kadr
2. biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Excel)
3. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów
4. cechy charakteru: punktualność i dokładność, wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres i na zmiany w pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
5. staż pracy w administracji publicznej
6. prawo jazdy kategorii „B”

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

1. Prowadzenie spraw w zakresie zapewnienia obsługi organizacyjnej i administracyjnej Wójtowi Gminy, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi Gminy oraz prowadzenie spraw kancelaryjnych w Urzędzie, w tym m.in.:

  • przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji,
  • nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Wójta,
  • prowadzenie tablicy ogłoszeń,
  • prowadzenie rejestru i organizacja obsługi interesantów,
  • prowadzenie rejestru delegacji służbowych i wyjść pracowników Urzędu,
  • sporządzanie listy obecności,
  • obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej Urzędu i platformy ePUAP.

2. Prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy, w tym m.in.:

  • prowadzenie spraw w zakresie nawiązywania, rozwiązywania i przebiegu stosunku pracy,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • sporządzanie umów zlecenie i o dzieło,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych i deklaracji na PFRON,
  • prowadzenie listy obecności,
  • ewidencjonowanie urlopów pracowniczych,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej służby przygotowawczej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników,
  • prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

3. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, postanowień, decyzji, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy. Dla dokumentów, które wymagają publikacji na stronie BIP Urzędu, podejmowanie działań związanych z ich przygotowaniem do publikacji w odpowiednim formacie. 4. Przygotowywanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
5. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
6. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy odpowiednim jednostkom, służbom i organom.
7. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień pracodawcy.

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. list motywacyjny
2. życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
4. kserokopie świadectw pracy
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
9. klauzula informacyjna (RODO) – wzór nr 1 w załączeniu do ogłoszenia
10. oświadczenie rekrutacyjne – wzór nr 2 w załączeniu do ogłoszenia
11. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór nr 3 w załączeniu do ogłoszenia

UWAGA: Każdy dokument złożony w ofercie winien być podpisany własnoręcznie przez kandydata w sposób czytelny. Brak podpisu na każdym z dokumentów traktowany będzie jako błąd formalny oferty.


MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-15:30, piątek od 7:30 do 14:00 (pokój nr 2). Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu: 8 marca 2021 r., do godz. 9:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).

echo

REKLAMA