POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Gmina Kostomłoty: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Urząd Gminy Kostomłoty fot.: echo

Wójt gminy Kostomłoty ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw budownictwa.

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych                 
  3. wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, gospodarki przestrzennej lub kierunki pokrewne
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe           
  5. nieposzlakowana opinia
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  7. znajomość przepisów  z zakresu budownictwa, gospodarki przestrzennej, administracji

II. WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:

  1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń
  2. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz rozliczeń inwestycji
  3. doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska
  4. biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego
  5. cechy charakteru: punktualność i dokładność, komunikatywność, odporność na stres i na zmiany w pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
  6. staż pracy w administracji  publicznej
  7. prawo jazdy kategorii „B”

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

  1. Prowadzenie spraw w zakresie działalności związanej z realizacją zadań inwestycyjnych podejmowanych przez Gminę.
  2. Prowadzenie stałego nadzoru nad stanem technicznym obiektów budowlanych stanowiących mienie komunalne (świetlice, remizy, zbiorniki p.poż., budynki mieszkalne, obiekty handlowo – usługowe, budynek Urzędu Gminy itp.).
  3. Współpraca z Wojewodą przy nałożeniu na Gminę  obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych (wraz z pozyskiwaniem odpowiednich  porozumień i funduszy na realizowane  zadanie). 
  4. Współpraca z firmą ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia mienia komunalnego.
  5. Prowadzenie spraw związanych z podziałami nieruchomości.
  6. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, postanowień, decyzji, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy. Dla dokumentów, które wymagają publikacji  na stronie BIP Urzędu, podejmowanie działań związanych z ich przygotowaniem do publikacji w odpowiednim formacie.
  7. Przygotowywanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
  8. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
  9. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy odpowiednim jednostkom, służbom i organom.
  10. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień pracodawcy.

IV.WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
  4. kserokopie świadectw pracy
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
    1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe            
    2. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
    3. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku                                                                                   
    4. klauzula informacyjna (RODO) – wzór  nr 1 w załączeniu do ogłoszenia
    5. oświadczenie rekrutacyjne – wzór nr 2  w załączeniu do  ogłoszenia
    6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór  nr 3 w załączeniu do ogłoszenia

UWAGA: Każdy dokument złożony w ofercie winien być podpisany własnoręcznie przez kandydata w sposób czytelny. Brak podpisu na każdym z dokumentów traktowany będzie jako błąd formalny oferty.

V. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-15:30, piątek od 7:30 do 14:00 (pokój nr 2).

Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu: 23 marca 2021 r., do godz. 9:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:

„Nabór na stanowisko  do spraw budownictwa”

echo/Gmina Kostomłoty

REKLAMA