POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Wraca bezpośrednia obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym

Zdjęcie ilustracyjne fot.: echo

Starosta Powiatu Średzkiego informuje, że 4 maja zostaje przywrócona  bezpośrednia obsługa klientów w Starostwie Powiatowym.

Przywrócenie bezpośredniej obsługi interesantów musi odbywać się przy stosowaniu następujących zasad:

  • zakrywanie ust i nosa,
  • dezynfekcja rąk,
  • zachowanie co najmniej 1,5 metra odległości od innych osób
Szczegółowe zasady obsługi w następujących wydziałach:
 
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
Sprawy związane z geodezją i kartografią, w tym dotyczące ewidencji gruntów i budynków, zamówienia i odbiory zamówionych dokumentów są realizowane w sekretariacie wydziałowym - pok. nr 104. Prosimy o załatwianie spraw osobiście tylko poprzez kontakt z w/w sekretariatem. Jednocześnie, w związku z sytuacją epidemiczną, zachęcamy  do realizowania spraw zdalnie (bez konieczności wizyt w urzędzie) za pomocą e-usług poprzez Platformę Elektronicznych Usług Geodezyjnych:www.peug.pl lub https://sredzki.webewid.pl/cms/
 
Sekretariat wydziału tel. 71 396 89 47,  pozostałe telefony na stronie www.powiat-sredzki.pl. Geodetów prosimy o kontakt pod nr tel. 71 396 89 35.
 
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKI I KOMUNIKACJI
Z uwagi na obowiązujące ograniczenia w związku z epidemią, dzienna ilość załatwianych spraw jest ograniczona. Obsługa klienta będzie odbywać się w godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek  8.00 - 14.00
środa  8.00 - 15.30
piątek  8.00 - 13.00
 
Ponadto informujemy, że:
  • Dopuszcza się bezpośrednią obsługę Klienta wyłącznie na podstawie biletu pobranego z  biletomatu, który znajduje się na sali obsługi interesanta Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej.
  • Klient zostanie wywołany do okienka przez urzędnika za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego.
  • Na sali obsługi klienta mogą przebywać jednocześnie tylko 2 osoby do rejestracji pojazdów i tylko 1 osoba do praw jazdy
  • W przypadkach, w których jest to możliwe, zalecamy załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także za pośrednictwem platformy e-PUAP.

echo/rfp

REKLAMA


REKLAMA