POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Wrocławianie zrobią zakupy w Tesco przez internet

dreamstime.com fot.: dreamstime.com

Od wczoraj wrocławianie mogą zrobić zakupy w Tesco przez internet. To kolejna sieć marketów, która umożliwia swoim klientom zrobienie szybkich i wygodnych zakupów online bez wychodzenia z domu.

Tesco to kolejny market, w którym można zrobić zakupy przez internet. Do tej pory wrocławianie mogli korzystać z usług e-sklepów takich sieci jak Leclerc, Alma oraz Piotr i Paweł. W jaki sposób można zrobić zakupy w korzystnej cenie w brytyjskiej sieci Tesco?

 W celu zrobienia zakupów należy zarejestrować się na stronie internetowej tesco.pl/ezakupy. Asortyment wirtualnego Tesco jest bogaty, jednak witryna nie zawsze wyświetla zdjęcia produktów. Za towar możemy zapłacić zarówno online, po skompletowaniu koszyka lub przy odbiorze. Dostawca przyniesie nasze zakupy pod same drzwi, a przynajmniej tak deklaruje sieć na swoim serwisie. Przywóz jest realizowany w dwugodzinnych oknach czasowych od godziny 10.00 do 22.00, przez 7 dni w tygodniu. W zależności od terminu dostawy wrocławianie muszą za nią zapłacić od 0,98 zł do 9.98 zł. Wybierając płatność przy odbiorze musimy zapłacić dodatkowo 1 grosz. E-zakupy umożliwiają nabijanie punktów w programie lojalnościowym sieci – Clubcard.

 Teraz to nie my idziemy na zakupy – to sklep przychodzi do nas. Chcemy dać Klientom gwarancję, że produkty dostarczone do domu będą zawsze świeże i wysokiej jakości – jak bezpośrednio w sklepie” - mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco.

Serwis zakupowy Tesco nie jest wyjątkowo intuicyjny. Ponadto cena dostarczonego nam towaru może odbiegać od tej podanej podczas składania zamówienia. Kwoty wyświetlane na stronie są jedynie orientacyjne. Nie wiadomo, czy przy dostawie do domu różnica będzie na plus, czy na minus. To dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że Tesco będąc dużą i popularną siecią hipermarketów, ale nie wie, ile klient ma zapłacić za towar. Częstym problemem jest również błąd logowania na stronę zakupową.

 Czy Tesco zyska popularność wśród wrocławian, czy może nadszedł czas na mobilne serwisy do zamawiania zakupów przez smartfony?

Agnieszka Łozińska/Express-Miejski.pl

REKLAMA