POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Spot promujący Dolny Śląsk za 9 mln złotych brutto

istock.com fot.: istock.com

Prawie 9 milionów złotych brutto pochłonie nowa kampania promująca Dolny Śląsk. Emisja spotu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych zaplanowana jest ostatni kwartał tego roku.

Kampania będzie obejmować produkcję spotów reklamowych, ich emisję na antenie stacji telewizji, badania marketingowe oraz materiały promocyjne.

- Całkowita wartość projektu to ponad 8 mln 900 tysięcy złotych brutto, z czego 69,99 procent pochodzi ze środków unijnych, a 29,01 procent z budżetu województwa – mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor Wydziału Promocji Województwa w Departamencie Marszałka Województwa Dolnośląskiego.

Obecnie został ogłoszony przetarg na badania marketingowe, którego celem jest sprawdzenie, jak wygląda obecnie sytuacja i w jaki sposób Polacy odbierają dotychczasową kampanię „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”.   

- Badanie marketingowe pozwoli nam nie tylko ustalić sytuację wyjściową przed nową kampanią, ale de facto odpowie nam na pytanie, jaki efekt osiągnęliśmy poprzez dotychczasowy spot – podkreśla Agnieszka Dziedzic.

Wyniki badania będą znane pod koniec 2012 roku.

Ostrów Tumski, sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, jezioro Bystrzyckie, Osówka oraz Zamek Książ. To te miejsca można podziwiać w opartym na motywie tajemniczości spocie „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Nowa reklama na rozwinąć ten wątek.

Czy warto robić nowy spot, skoro aktualny znajduje się w obiegu od zaledwie kilku miesięcy?

Sylwia Stwora/Express-Miejski.pl

REKLAMA