POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Ośrodek Postaw Twórczych Zamek ogłasza nabór na wolne stanowisko: Księgowy/a - Kasjer/ka

Ogłoszenie o pracę fot.: mpr

Stanowisko: Księgowa/y – Kasjer/ka. Umowa o pracę: etat. Miejsce: Ośrodek Postaw Twórczych Zamek, pl. Świętojański 1 we Wrocławiu. Planowany termin zatrudnienia: od 1 czerwca 2023 roku

Zakres czynności na stanowisku:

  • dokonywanie operacji kasowych w oparciu o odpowiednie dowody księgowe
  • i wystawianie asygnat kasowych,
  • kontrola formalno – rachunkowa dokumentów źródłowych odpowiednio opisanych i zaakceptowanych przez Dyrektora i Główną Księgową, w oparciu o które następują operacje kasowe tj.: faktur, rachunków, rozliczenia zaliczek, list płac – wypłaty gotówką i przelewami,
  • sporządzanie raportów kasowych dziennych i dekadowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego,
  • dbałość o odpowiedni poziom gotówki w kasie – nie wyższy niż pogotowie kasowe,
  • wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego wyciągów bankowych oraz obsługa systemów bankowych rachunków bieżących – wprowadzanie przelewów,
  • nadzór nad kasą pancerną i składowanymi tam dokumentami,
  • wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego (wdrażany jest system OPTIMA), pod nadzorem i w zakresie określonym przez Główną Księgową,
  • sprawdzanie dokumentacji księgowej pod względem formalno – rachunkowym,
  • analiza, weryfikacja realności kont zespołów kasy, banków, zespołów rozrachunków z dostawcami, kontrahentami i pracownikami,
  • terminowe płatności podatków, składek ZUS, wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z faktur i innych dokumentów,
  • obsługa kasy fiskalnej oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń,
  • zakładanie kartotek inwentarzowych środków trwałych i wprowadzanie ich do systemu,
  • wystawianie faktur oraz prowadzenie ich ewidencji,
  • przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji,
  • sporządzanie zestawień, dokumentów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej.

Niezbędne wymagania od kandydata:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane ekonomiczne,
  • co najmniej trzy letni staż pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość ustaw: o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych,
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych – program OPTIMA jest w trakcie wdrażania,
  • umiejętności związane z doskonałą organizacją pracy, skuteczność komunikowania się, samodzielność, kreatywność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność radzenia sobie w warunkach stresujących, pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadane przez kandydata / kandydatkę doświadczenie w pracy w instytucji kultury będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty:

  • CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia) lub kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Oferty prosimy składać od daty ukazania się ogłoszenia do 24.05.2023 roku na adres:

Ośrodek Postaw Twórczych Zamek

pl. Świętojański 1, 54-076 Wrocław

lub mail sekretariat@zamek.wroclaw.pl

Planowany termin zatrudnienie: od 1 czerwca 2023 roku

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez 6 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji.

Jednocześnie potwierdzam, że zostałem/łam poinformowany/na, że:

Administratorem moich danych osobowych jest Ośrodek Postaw Twórczych Zamek z siedzibą we Wrocławiu pl. Świętojański 1.

Osobą. z którą można kontaktować się w sprawach związanych z danymi osobowymi jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Kontakt do administratora: poczta elektroniczna: iod@opt-art.net lub pocztą tradycyjną: Ośrodek Postaw Twórczych Zamek z siedzibą we Wrocławiu pl. Świętojański 1.

Moje dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, w związku z którym udostępniłem/łam moje dane osobowe, jak również związanych z jego przeprowadzeniem obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Moje dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od ukończenia rekrutacji.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji w celu zatrudnienia w Ośrodku Postaw Twórczych Zamek we Wrocławiu.

Posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

Dane mogą być udostępniane jedynie organom państwa upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa krajowego.

Podane dane będą przetwarzane zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1) oraz innych przepisów prawa.

Mam prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Mam prawo do przenoszenia swoich danych do innego administratora.

Przysługuje mi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie.

Podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zatrudnienia w Ośrodku Postaw Twórczych Zamek we Wrocławiu.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Artykuł Sponsorowany

REKLAMA